لورن بلان: ریسک برابر بارسا جواب نداد


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبسایت خبری باشگاه بارسلونا خوش آمدید..لطفا در وبلاگ و انجمن عضو شوید

نتیجه بازی بارسلونا - پارسنت ژرمن؟؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبسایت خبری باشگاه بارسلونا و آدرس bar3a.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 312
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 77
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 78
:: بازدید ماه : 275
:: بازدید سال : 1407
:: بازدید کلی : 26697

RSS

Powered By
loxblog.Com

لورن بلان: ریسک برابر بارسا جواب نداد
پنج شنبه 20 آذر 1393 ساعت 18:10 | بازدید : 47 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

لورن بلان: ریسک برابر بارسا جواب نداد

سرمربی پاری‌سن ژرمن می گوید ریسک تیمش در بازی برگشت با بارسلونا نتیجه نداد تا تیمش به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شود.

 

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن در حالی که با یک تساوی می توانست به عنوان تیم نخست راهی مرحله حدفی لیگ قهرمانان شود برابر بارسلونا شکست خورد تا نتواند سرگروه باقی بماند.

لورن بلان پس از شکست تیمش در این بازی گفت: درست است که شکست خوردیم ولی چیزی از تیم‌های تراز اول اروپا کم نداریم. پاری‌سن‌ژرمن باشگاهی است که با جاه طلبی‌های زیاد در حال شکل گیری است. هیچ ترسی از رقابت با تیم‌های بزرگ نداریم. بارسلونا تیم کوچکی نیست، ولی امشب با وجود چند بازیکن مصدوم بازی خوبی برابر آنها به نمایش گذاشتیم. برای کسب تساوی به نیوکمپ نیامده بودم. می خواستم تیمم در این دیدار با یک بازی هجومی به پیروزی برسد. برای پیروزی در این ورزشگاه ریسک کردیم ولی ریسکم نتیجه نداد. مهم‌ترین موضوع در لیگ قهرمانان اروپا داشتن ثبات است. اگر می‌خواهیم در زمره تیم‌های بزرگ اروپا باشیم باید هر ساله نتایج خوبی در لیگ قهرمانان کسب کنیم. ما فصل گذشته به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم و حالا می‌توانیم پایمان را فراتر بگذاریم و به اهداف بزرگ‌تر فکر کنیم. تیم خیلی خوبی دارم که در هر بازی برای پیروزی می‌جنگند. بدون ترس برابر بارسلونا بازی کردیم و شاید اگر در ابتدای نیمه دوم شانس داشتیم می توانستیم به گل تساوی برسیم.

 

بلان ادامه داد: وقتی بازی 2 بر یک به سود بارسا دنبال می‌شد می‌توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. فرق بازیکن ستاره با بقیه بازیکنان در این جور صحنه ها مشخص می شود. انها توانستند این کار را بکنند در حالی که تیم من نتوانست از موقعیت‌های خود گل بسازد. اگر در هر بازی مثل بازی با بارسلونا باشیم، می‌توانیم نتایج خوبی در پایان فصل بگیریم. در لیگ فرانسه به این دلیل نتایج ضعیفی کسب کردیم که تیم‌ها هم سطح بارسلونا نیستند و برابر ما فوتبال بسته و دفاعی را به نمایش می‌گذارند. درست است که در این دیدار شکست خوردیم ولی چیزی از ارزش های ما در این دیدار کم نشد.

سرمربی فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن که روزگاری با انریکه در بارسلونا هم تیمی بود، ادامه داد: تماشاگران بازی خیلی خوبی را تماشا کردند. این بازی سراسر موقعیت بود. خاصیت لیگ قهرمانان اروپا همین است. همیشه بازی‌های بزرگ و موقعیت‌های بزرگی در هر دیدار ایجاد می‌شود. این پیروزی به هوادارانمان تعلق دارد. اصلا نمی خواستیم تیم دوم شویم. حالا کار ما خیلی سخت شده است و باید در مرحله بعد با یک تیم بزرگ بازی کنیم. با این حال من آدم خوش‌بینی هستم و امیدوارم در مرحله بعد نیز بتوانیم موفق شویم .




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: